INSTAGRAM

torstai 11. toukokuuta 2017

INSTRUMENTARIUM X HERITAGE

XOXO SN
*Toteutettu yhteistyössä Instrumentariumin kanssa

Palataanpas ajassa vielä taakseppäin, kun pääsin taas tutustumaan Instrun pisteellä Heritagen mallistoon nimeltä Spectacles of time. Tällä kertaa kiinnostuin silmälaseista enemmän kuin aikaisemmin, sillä mulle tuli about vuosi sitten tarve laseille ja nykyään tuntuukin, että oon täysin sokea ilman niitä. Rakastan niiden sovittelua, vaikka tuntuukin että tosi harvan malliset sopii mun pyöreähköön pääkoppaani. Ihastuin kuitenkin kuvissa näkyviin, hieman ehkä professori viboja antaviin, kehyksiin. Ne oli tosi erilaiset omasta tyylistäni, mutta silti todella klassiset, niin kuin kaikki muutkin kyseessä olevan malliston kehykset. Eli ehkä noi 1960 -lukua edustavat lasit siis voisikin olla mun juttu. Tyylillisesti ainakin ton vuosikymmenen minimalistiset mekot miellyttää mun silmään, vaikka kaikilta luvuilta taitaa olla aina joku mikä iskee muhun.

Ryhmäkuva: Sanni Riihimäki

1 kommentti:

  1. Quality articles or reviews is the main to interest the people to
    pay a quick visit the website, that's what this
    site is providing.

    VastaaPoista