INSTAGRAM

keskiviikko 30. marraskuuta 2016

4/6/2016 YLIOPPILAS

XOXO SN
Tajusin tossa yksi päivä, etten ole ees jakanut mun ylioppilaskuviani tänne viime keväältä, niimpä päätin korjata tilanteen! Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eikös? ;-) Kohta saattekin jo luultavasti nähdä toisen Siirin valmistujaiskuvat. Puoli vuotta meni ihan silmissä...
Mun kuvaajana toimi Heikki Salonen, ketä samalla kuvasi meidän perheestämme yhteiskuvia ja oltiinkin kaikki tosi tyytyväisiä, sillä tollasia perhekuvia oltiin mietitty jo kauan!

Alapuolelta näätte miltä mä näytin 4.6, kun juhlittiin mun ylioppilaaksi valmistumista. En voisi tyytyväisempi mun asuun olla, just eikä melkeen mun tyylinen! Se ei kyllä huijausta ole, että se on yksi elämänsä parhaista päivistä. Voisin sen päivän viettää koska vain uudestaan, koska olen yhtä hymyä nytkin kun sitä päivää ajattelen! Itse päivästä löydätte lisää täältä :-)

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Näytät ihan sun äidiltä, kun taas sun sisko näyttää teidän isältä :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, suuret kiitokset!xx Et oo eka ketä sanoo samaa, haha :-D

      Poista