INSTAGRAM

keskiviikko 17. joulukuuta 2014

KUVIA MENNEILTÄ KUUKAUSILTA

Meillä peruttiin yksi päivä uskonnon tunti, niimpä mentiin Sannin kanssa sen kunniaksi istumaan Robertsiin  Minä  Tä on oikeesti aika hyvä kysymy ja pistää miettimään  Pipareiden tekoa tyttöjen kanssa
Mentiin siis yksi päivä syömään kiinalaista perheen kanssa, kun pääsin koulusta  A I V A N - kerran me vaan täällä eletään, joten käyttäkää se aika oikein  Sain Sirbuliinolta yksi päivä kortin kotii, voitte vaan arvata kuinka se piristi koulupäivän jälkeen ♥ Kuvausreissulla tyttöjen kanssa
 Tämäkin samaiselta kuvausreissulta, Crisse huitoo mulle ja Mallalle mitä pitäisi tehdä  Selfiepelfie  Tä on oikeesti niin mä aamusin, näytän varmaan just tollaselta kotilolta  Oon syöny ainakin sata joulutorttua tässä kuussa
 Muistakaa tämä!!!!  Tän tapasia kuvia mulla on puhelin pullollaan Mallan kanssa, lovee  Menin vanhempien mukaan lattiakauppoihin ja tosiaan jalat alko väsymään niimpä menin tuollaisten mattojen päälle istumaan, thank god ne ei kaatunut, sain jo meinaan tarpeeksi oudoksuvia katseita tosta  Vielä aikaa mennä kommentoimaan meidän stailausta
 Nämä kaikki yhdeltä illalta, kun oltiin porukalla viettämässä iltaa Mallalla. Jälleen oli huippuhauskaaaaa!
 Munkkeja, kiiitos  Tässä onkin mun sunnuntairutiini, jeps  Kampauksen testailua  Iloisena koulussa ja sitä rataa
 Se iloisuus jatkui myös koeviikolla kirjastossa  Herkkuja, näitä ilman ei selvitä koeviikkoa  x)))  Tosi ku vesi
 Sakkea viemässä eläinlääkäriin, siellä ja päivystyksessä tulikin rampattua tän murusen kanssa aivan liikaa ♥ Käveltiin yksi ilta kaverilta 7km mäkkäriin, ei edes huomattu ajankulua hyvässä seurassa  Fontanan paniinia, ei ollut enää muuten yhtä hyvää kuin ennen  Normaalin kouluaamun ilme, heh
 Suits - ah mikä sarja! Mä niin tykkään tästä, löytyykö sieltä ruudun takaa muita?  Sen 7km kävelyhetken aikana alettiin puhua niin henkeviä, että lopuksi vain itkettiin molemmat. Ihan parhaita hetkiä tollaset  Hyhhh lunta ja kylmyys ja kaikki  Hyvinhän tämä mun 2014 on sujut, NOOT
 Postauksen väsäystä pirtelön kera  Ensimmäinen vanhojentanssi tunti alkamassa  Käytiin katsomassa Nälkäpeli tyttöporukalla  Olihan noi talven upeimmat uutuudet pakko testata ;-)
 Valmiina illanviettoon  Joo, näitä tosi järkeviä vaatteita kun käytiin viemässä roskat  Loves  Sakken kanssa aamulenkillä
 Uusin Costume ja vadelmaviinereitä  Minääää  Kun kouluruoka ei maistu, tiedetään mihin mennä  Outfittiii
 Taaas minä  Käytiin katsomassa Mallan joulunäytöstä  Koulussa tytsyjen kanssa  Story of my life
Videon tekoa pirteänä Ninan kanssa  Tehtiin yksi ilma Mallan kanssa joulutorttuja meillä, sekä katsottiin kaksi (tosi huonoa) leffaa, mutta seura mahtavaa, niin kivaa oli jälleen kerran!  Tunnit kuluu niin hitaasti koulussa, varsinkin kun kuolemankipeä ♥ Meidän viisaat snapit näyttää suurinpiirtein tältä

XOXO SN

2 kommenttia:

  1. Mitämitä mul on menny ihan ohi tää postaus!! :( Mut ihania kuvia ja sillo ku mä tein mun oman puhelinpostauksen niii munki piti laittaa pari kuvaa näist ja mietinki niihi valmiiks tekstit ja nyt sul on ne samat tääl :D Ainakin tos Crisse huitoo kuvausreissul mun piti laittaa samalla tavalla! XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oikeesti XD hahah ei mut toi näyttää just silt et crisse huitoo meil ja me seistää tos iha toimeettomina XDDdd ei mut meil näköjää joku connection ku samat ajatukset ;)

      Poista