INSTAGRAM

torstai 18. syyskuuta 2014

HIGHLIGHTS OF MY LIFE

Pikku katsaus mun kameran kätköihin jotka ei lopulta edes kovin häppöset olleetkaan.. Vois vähän tsempata. Ajattelin muuten että sellanen päivä kuvina vois olla ihan kiva, mielipiteitä tai ehdotuksia?
 Löysin gossip girlin 5 & 6 tuottarit tuntuvalla alennuksella (20 dollaria kappale) ja luoja miten koukussa sitä voikaan taas olla.. kuus jaksoa on mennyt helposti tähän kolmeen päivään. :D Mä vaan rakastan tota sarjaa, mitä seuraavaksi? Nä on kuitenkin ohi alta aikayksikön. 
 Nyt kun selailin postauksia taaksepäin ni tä kuva on tainnu jo näkyä.. No piti kaivaa kätköistä joku oma naama, poikkeisin muuten liikaa perinteistä. Hymy kuvastaa näitä fiiliksiä kuitenkin oikein olan takaa! Saatankin nimittäin päästä vanhojen risteilylle mukaan, aluksi ajattelin nimittäin että joudun jäädä rannalle ruikuttamaan.
 100/100, ylpeä fashion & design opiskelija ilmottautuu. Heh. Ei nä näiden työt kyllä paljon oikeesti edes vaadi, suurin osa kokeistakin tähän asti olleet monivalintatehtäviä. Joka tapauksessa toi on yksi mun lempi aineista, liikan ja kuviksen lisäksi! 
 Ollaan käyty jo yhdessä viskitehtaassa niinkuin aijemmin kirjoittelinkin, sunnuntaina käytiin kuitenkin kiertämässä vielä pari lisää ja nyt on noi hommat nähty, mä en lähde mukaan enää edes väkisin! Enää ei edes ilmaset suklaapalat kierroksen päätteeksi paljoa paina, enhän mä saa edes juoda viskiä. 
Sunnuntaina päädyttiin myös grillaileman poolille, musta on tullut maissin suurkuluttaja! Muutenkin oon siirtynyt paljon kasvispainotteisempaan ruokavalioon ihan huomaamattani. Punasta lihaa en oo syöny tällä matkalla vaikka ois tarjottukkin ja kalaa/kanaa/äyriäisiä menee ehkä kerran viikossa. Ravintolassakin päädyin tilaamaan hampparin papupihvillä ja oli muuten hyvää! Maitotuotteista tai kananmunista tosin en oo luopumassa vaikka maksettaiskin. Mun perus aamupalaan kuuluu nimittäin joko puuroa tai muroja (maidolla!!) ja joskus paistettu muna kylkeen. 

Superia viikkoa teille!<3
XOXO SS

No Comments Yet, Leave Yours!