INSTAGRAM

maanantai 21. heinäkuuta 2014

MÖKKI LAIFFII 2014

Oon aina rakastanut mökkeilyä.. Itseasiasssa en ees muistanut kunnolla kuinka kivaa se olikaan, kunnes otettiin äidin ja sakken kanssa nokka kohti Pyhämaata. Pienempänä käytiin siellä useammin, mutta lähiaikoina se on vaan jotenkin jääny, harmi sinäänsä. Vesi oli onneksi hirmu lämmintä missä tuli kunnolla ainakin pulikoitua :) Käytiin myös Uudessakaupungissa, missä ollessa alkoi jäätävä kaatosade ja ukkonen. Mökille takaspäästyä, niistä ei onneksi näkynyt jälkeäkään (paitsi ukkonen jyrisi taustalla), niimpä lähdettiin porukalla mustikoita keräämään, mikä loppui kuitenkin suht. lyhyeen sillä paarmat hyökkäs meidän kimppuun :-D Ai että mä vihaan tommosia ötököitä niin niin paljon, varsinkin kun jalat täynnä paukamia, ihanaaa!! Ne on just niitä mökkeilyn huonoja puolia.. 

Mites, ootteko te jo päässeet rentoutumaan mökille?
Niin ja en käyttänyt kännykkää, iPadia yms. kuin korkeintaan vartin päivässä?!?! Se on oikeesti varmaan mun ennätys. Eikä mulla ees tullut mieleenkää, että tekisin sillä jotain.. Okei ei siellä ollut kunnolla ees verkkoa ja kännykkä rikki niiin ei toimi 3G, mutta silti :---D Oli jotenkin ihana irtautuminen somesta, suosittelen! Kuviakin kertyi ehkä 10 muistikortille, normaalissa tapauksessa niitä olisi siellä ollut ainakin 200.. 
 Niin ja mulla alkoi tänään kesäyliopisto missä käyn yhden ruotsin kurssin. Sitä mulla on noin pari viikkoa joka arkipäivä, joten ei paha ainakaan musta :-)

XOXO SN

4 kommenttia:

  1. Missä päin Pyhämaata teidän mökki on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua mitähän mä uskallan tähän sanoa ettei mee ihan päin honkia.. Mutta siis siellä Pitkäluodolla päin :-)

      Poista
  2. Onks toi teiän mökki vai jonkun tutun?:)

    VastaaPoista