INSTAGRAM

torstai 22. toukokuuta 2014

HIUSTEN VÄRJÄILYÄ

Nyt onkin vuorossa  L’Oréal Paris’n sekä Indiedayssin kanssa yhteistyössä tehty postaus ja hiusten värjäyksen merkeissä kuten osaattekin varmaan arvata. Käykäähän tsekkaamassa aiheeseen liittyvä kampanjasivu tästä, siellä on nimittäin kaikenlaista kivaa inffoa, apua hiusten värjäilyyn sekä super kiva kilpailu teille!
Väriä hiuksiin sai tällä kertaa mun sisko (jonka blogiin tästä) ja pistettiinkin pienellä varauksella tota yllä näkyvää raitaväriä. Ja varauksella nyt siksi, että mun siskolla on kuitenkin melko vaaleet hiukset ja toi on tarkoitettu vaaleenruskeesta keskiruoseille hiuksille, mutta hyväthän noista lopulta tuli!
Tämmösen puteliin heitettiin vaalennusjauhe ja sellanen toinen tuubi ja se sitten ravistettiin. Ihan uskomattoman kätevä ja helppo tapa. Eikä mun lainenkaan sottapytty onnistunut sotkemaan joka paikkaa, mikä jo sinänsä on mun mielestä aikamoinen suoritus. 
Sitten pistettiin väri päähän sellasella harjalla missä oli kolme osaa. Jokaseen pistettiin väriä ja sitten vaan ohjeiden mukaan vetelemään raitoja hiuksiin. Tosi kätevä tapa mun mielestä ja toimii kyllä jos noudattaa ohjeita. 
Lähtötilanne näkyy vasemmanpuoleisessa kuvassa ja lopputulos sitten viereissä. Muokkauksella sekä valotuksella on aivan varmasti sormensa pelissä, mutta kyllä toi nyt aikalailla se muutos on mitä siinä tapahtu. Tyytyväisinä ollaan täällä päässä siis!

XOXO SS


No Comments Yet, Leave Yours!