INSTAGRAM

perjantai 14. maaliskuuta 2014

SICKNES AND FOOD

Mähän olen ollut kipeenä viimeiset päivät ja silti oon yrittänyt saada asioita aikaseks. Kävin tanssimassa, koulussa, salilla ja sain jopa alotettua mun huoneen suursiivouksen tänään, mutta se nyt jäi vähän kesken. Nenäliinäpakettejä on menny eilisillan jälkeen sellaset neljä. Toivon vaan että tä laantuis huomiseen mennessä, ois nimittäin tiedossa aika kiva viikonoppu. Tänään sain Siirin ensin mun seuraks ja homma meni aikalailla nauramiseks ja syömiseks. Hänen piti kuitenkin kuudelta painua teatteriin ja sainkin sitten Venlan tänne pelastamaan mun illan. Katottiin varmaan kaikki maailman ohjelmat läpi, syötiin, juteltiin ja naurettiin. Kiitos niin sikkenä kun tulit, oisin varmaan kuollu muuten.. Nyt laitan tän huoneen jonkinlaiseen järjestykseen ja painun nukkumaan. Ihanaa viikonloppua!

XOXO SS

No Comments Yet, Leave Yours!