INSTAGRAM

sunnuntai 20. lokakuuta 2013

SYYSLOMA

Huomasin että mun postailutahti on hidastunut hurjasti tässä lähiviikkoina, koitan nyt alkaa tsemppaamaan sen kanssa! Näin loman aikana en vaan ole saanut aikaiseksi mennä kuvailemaan ja siksi kameran muistikortti ammottaa tyhjyyttään. Voin kuitenkin näin sanallisesti kertoa mun lomasta; elikkäs se alkoi mulla jo keskiviikkona, koska meidän lukio oli kaks viikkoa takaperin lauantaina koulussa, mikä siis korvas sen keskiviikon. Torstaiaamulla olin mummun kanssa syömässä ja päivällä sitten menin siirille ja sen iskä tulikin vähän kuvailemaan meitä Ruissaloon, mutta kuvaamiset vähän epäonnistui koska sää oli tosi huono ja sateinen joten jouduttiin tyytymään huonoon valaistukseen sisällä. Sieltä taisi loppujenlopuksi tulla ihan hyviä kuvia mitä siiri sitten myöhemmin tännekkin varmaan julkaisee. Sieltä mentiin kirjaston kautta kebabille ja sitten kauppaan ostamaan vähän herkkuja iltaa varten ja sitten meille. Ilta kului lähinnä meillä ja koneella istuessa, piti tosiaan myös tehdä video mutta arvatkaas vaan tehtiikö.. Ja sitten yöllä suunnattiin myös saunaan ja laulamaan singstaria:D
Koitin pyhittää tän loman vaan rentoutumiselle ja saada myös univelkoja nukuttua pois. Ja niin myös tein! Meinaan perjantaina siirin lähdettyä kotiin, alkoi mun ripeä valmistautuminen sillä meille tuli sukulaisia kylään juhlistamaan veeran myöhäisiä synttäreitä.
Oon myös aikas paljon tehnyt uusia hankintoja, joista voisin napata ihan vaan kuvat tai sitten videolla ne esitellä, what do you think guys?
Ainiin kuvasin myös yhden videon (en tiedä julkasenko sitä viellä, heh) tossa keskiviikkona, ja kun ei tullut mitään ideaa videoon, ni esittelin sitte mun eri meikkejäni. JOTEN jos teillä on mitään ehdotusta tai mitä haluaisitte nähdä mun seuraavissa videoissa, niin kommentoikaas niin koitan saada toteutetuksi! Ja ne kenellä oli loma nyt nauttikaa viellä viimeisestä lomapäivästä! xoxo SN

2 kommenttia: