INSTAGRAM

sunnuntai 20. lokakuuta 2013

ALMOST WINTER

Totta se on, talvi alkaa ainakin mun silmissä olemaan täällä, en oo nimittäin varmaan ainoa joka on saanu ensilumet päälleen. Niinku Siiri tossa edellisessä postauksessa mainitsikin, niin oltiin hänen luona alkulomasta yötä, laulettiin, saunottiin ja syötiin. Perjantai aamuna keräsin kamat kun Siirille tuli vieraita ja päätinki sitte mennä suoraan Jennylle. Se päätös pelasti mun päivän, koska muuten oisin varmaan vaipunu koko päiväksi sohvan syvimpään nurkkaan, mutta saatiinki aikaseks lähteä yhen kaverin luo viettämään iltaa ja jossain yhen maissa tultiinki sitten meille yöks. Lauantai aamuna oli herätys jo kymmeneltä koska mulla alko valmennus kaheltatoista mistä lähettiinki perheen kanssa suoraan Helsinkiin. Voitte siis vaan kuvitella että oonko tän loman aikana nukkunu niin paljon ku pitäis? En. Helsingissä vietettiin kuitenki aikaa perheen kanssa, käytiin ravintolassa ja brunssilla, käveltiin ja tais siellä parit vaatekaupatkin tulla kierreltyä, kuvailen ne ostokset teille ehkä ens postaukseen, tai viimeistään asukuviin! Nyt istun autossa matkalla takasin Turkuun, pysähdyttiin äsken kahvilla ja pian mua oottaakin kotona kouluvelvollisuudet.. Ihanaa syyslomaa niille jotka siitä saa vielä nauttia!
(Ja kiitokset näistä kuvista mun siskolle jonka blogiin pääsee tästä!)

xoxo SS

No Comments Yet, Leave Yours!