INSTAGRAM

sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

F*CK

En tiiä tapahtuuks toi mutta mitä muiden blogeista oon katellu ni toi bloggerin kautta seurailu taitaa poistua, elikä seurailkaa meitä bloglovin kautta! :)
Wiklund yhteensä 11 euroa
Voiko kellään olla näin huono tuuri? Kännykkä tippu perjantaina vessanpönttöön eikä oo sen jälkeen näyttäny elonmerkkejä lukuunottamatta sitä kun taskulamppu oli päällä viimeset pari tuntia kastumisen jälkeen. Sen lisäks mun lemppari aurinkolaseja ei oo saatu korjattua, enkä usko että mun epäonnistumiset loppuu tähän, eli seuraavia odotellessa. Oon myös aikasemmin yhdistäny netin mun kännykästä koneeseen ja siksipä en pystykkää nyt käyttää mun koneen nettiä jonka takia teki joudutte kärsimään muokkaamattomista kuvista, kun teen tän postauksen veljen koneella. Viimeset pari päivää on ollu kuitenki ihan hurjan kivoja, yksiä tän kesän parhaista! Toivottavasti loppukesä menee samalla linjalla ja toi kännykkä saatais vakuutuksesta tai että saisin uuden mahdollisimman pian! Huomenna alkaaki taas työt, ootteko teki saanu hommattua itellenne töitä kesäks?

No Comments Yet, Leave Yours!