INSTAGRAM

maanantai 8. huhtikuuta 2013

SNOW? I WANT SUMMER


Mitä parhainta maanantai iltapäivää kaikille teille ihanille siellä ruudun toisessa puolella! En varmaa oo ainut, ketä ihmettelee tota lunta.. Mistä se oikein tuli, sillä nythän on jo huhtikuu? :( Ei haittais vaikka sulais heti pois. Vähän masentavaa, kun just aattelin et joo nyt tulee kevät/kesä... No ei ku lunta vaan niskaan, hah :D Kuitenkin oon IHAN tyytyväinen, koska mulla oli tänään fysiikan koe mikä meni ihan kohtuu hyvin. En osaa sanoo viellä mitää, sillä aina kun sanon että meni hyvin ni tuleeki huono ja päinvastoin!
Kuitenkin, mulla ei ole tällä hetkellä kameraa, koska vanha järkkäri myytin pois, siinä toivossa että saisin uuden, mutta ei sitä uutta ole vielä näkynyt. Kyllä mä olen tässä seuraavat 3 kuukautta sellasta iskältä kinunut, että kyllä se pian varmaa kyllästyy kuunteleeman ja ostaa sen, hehe ;)
Laitan siis tähän vaan viimeviikkoisia kuvia.
Kivaa alkanutta viikkoa!
 ASU:
paita - H&M
farkut - Blanco (Espanja)
kengät - Converse
huivi - Espanja
laukku - GT
takki - Zara
sormukset - H&M
 ASU:
takki - Bikbok
housut, laukku - Zara
kengät - Converse
paita - GT
PS. seuraavissa postauksissa voi kestää, koska tällä viikolla viellä kaksi koetta ja äikän kirjailija -projekti
xoxo SN

No Comments Yet, Leave Yours!