INSTAGRAM

lauantai 16. helmikuuta 2013

himos+penkkarit

Helloou! Istuskelen just meiä Levimökin sohvalla ja päätin sitte tulla kertomaan vähä kuulumisia:) Elikkäs viimeviikon keskiviikkona oli meidän koulussa talviurheilupäivä ja valitsin kavereiden kanssa kohteeksi Himoksen! Päivä meni aivan liian nopeesti, mut oli kyllä huippa hauskaa! Reissuun sisälty itkua, kiukuttelua, naurua, syömistä ja huippu hauskaa lautailua, sekä tietty bussissa olevaa hauskanpitoa!! :D Voitte vaa arvata kuinka väsynyt olin päivän päätteeksi ku aamulla heräsin 5 (sillä klo 7 lähti bussi koululta) ja tultiin illalla kotiin vasta klo 20 jälkeen :/ ja torstaina sitte piti suunnata viellä aamulla kouluun ja tekemään koetta... Mut onneks päivään toi helpotusta ku saatiin lähteä kattomaan penkkareita, missä mun ihana isosiskokin sitte heilu siellä rekassa! Vitsit et se näyttää kivalta :D en malta oottaa mun omii penkkareita! Sen jälkeen oltiin viellä kahvilla Venlan, Annan ja Siirin kanssa, sekä käytiin hakemassa Lumo -kuntosalista kahen viikon ilmaiskortit sinne! Kuiteski perjantai aamulla (taas) herätys ja yhdeksältä lähtö kohti Leviä. Illalla oltiin perillä joskus 10 maissa ja aivan puhki pääsäryn kera. Siinä piti sitte viellä purkaa kamat ja suunnata sit aikas pian pehkuihin. Tänää päästii vihdoin mäkeen lautailee ja ai että sitä vois tehdä koko ajan jos paikat vaa ei tulis nii kipeeksi tai jäätyis pystyy, haha :D Nyt alkaaki jo Putous.. Eipäs muuta ku et viettäkää ihana hiihtoloma, syökää paljon herkkuja, olkaa kavereiden kanssa ja nukkukaa pitkään!❤
 ruokaa(ko)?:
AINIIN tsekatkaakas mun we❤it: siiirii (Siiri Niemi)
xoxo SN❤

2 kommenttia:

  1. Mulla ois teille haaste mun blogissa :)

    http://wings-to-fly-high.blogspot.fi/2013/02/haastetta-pukkaa.html

    VastaaPoista